jag lever NÄSTAN igen

Samhällsprovet - check
Samhällsuppsaten - check
Svenska Candide - halv check
Estet analy - ej check
matte komplitering - inte check

imorgon på min gigantiska hål ska jag göra klart candide (max 30min) och sedan analysen (ca. 30min)
sedan ska vi köra lite företag på det. just nu kom min hålonsdag perfekt. imorgon kommer jag få tid för endel bra saker! juste, har matte provet direkt på morgonen imorgon, kommer faila och det vet jag redan, men det får jag faktiskt ta efter jul. det är inte jätte jobbigt. men om jag mot all förmodan skulle råplugga på tåget imorgon och kunna allt på provet så skulle jag ge mig själv en stor fet puss på kinden. det skulle ni allt vilja se!
 
imorgon hinner jag med allt! eller kommer jag bara sova? hm det är frågan......


4h sömn börjar kännas som mycket för mig.. stört. he he he. kul att jag lämnar allt här på köksbordet nu. någon annan får ta alla mina pluggpapper och slänga dem för gooootttt..puss på stjärten

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0