helt okej skönt

Nu har jag köpt alla julklappjar + lite till, tror jag. Så nu kan jag slappna av lite till.
Innebandyträning snart också, ska bli fett mysigt att svettas.
Mailkontakt is the shit också. Fast jag hade dock behövt lite mer utförliga svar... doh...
"jag skulle vilja ha dig har..tanker lite da och da hur javla kul vi skulle ha det. serrri. hahah.  kl ar tio har snart pa kvallen och jag svettas liksom. ap skont. det har ar mitt riktiga liv. sverige ar inget for mig..kanske stannar kvar har och sander dig en liten thaiunge istallet sa jag kan ta dens plats(det maste vara en rik unge sa fall for jag vill bo lyxxx ofc)"
Nu är det byta om och packa väskan som gäller, yes.
Skulle behöva sova lite middag känner jag, hum. Meeen det har vi icke tid med idag.
4 dagar kvar nu, sen kommer tiden rulla på som tusan.
Måste nog bestämma mig rätt snart............

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0