Flera klumpar i magen.

Jag hatar att känna en känsla av otillräcklighet. Det är hemskt.
Jag hade bestämt mig för att släcka lampan och somna vid 12 idag, men det gick inte. Jag kände mig bara dålig och blev sur på mig själv och kände att jag var tvungen att göra någonting. Jag skrev klart ett arbete, så nu har jag bara 2 prov(ena imorgon) och två STORA arbeten kvar. Fan. Jag hatar det här. Jag hatar att ha en klump i magen och känna att man inte hinner :(
Jag måste verkligen vara klar på onsdag, annars måste jag ställa in allt i mitt liv. Det går inte.
Jag vill ha en pluggcoach. Just nu är de det enda jag önskar mig i julklapp :(
Det blir bara en pytte liten sån här idag. Jag förtjänar inte mer. Jag är jätte hungrig nu också. Magen vrider sig ut och in. Men jag måste sova. Ska upp om typ 3h. Bra bra bra. verkligen. kommer va jätte lätt att sitta uppe imorgon att plugga!

herregud vad jag klagar! men vad ska jag annars göra?
jag hoppas att jag kan skriva ett glatt inlägg på onsdag/torsdag. jag längtar jätte mycket nu!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0