ett pytte ljus i mörkret

Jag blev just klar och skickade in ett av de 3 svenska arbeterna. Den jobbigaste och lättaste kvar. Det kommer bli skönt att ta det lugnt och skriva dem i helgen + plugga samhällsprov och skriva den uppsatsen. Matte prov imorgon klockan 08.10 oskönt eftersom jag suttit uppe så länge nu och pluggat annat, men om jag inte fått allt om bakfoten så är jag nog rätt säker på kapitlet. Skönt att jag har tvingat mig till att jag måste få MVG direkt på provet, vill inte ha någon komplitering nästa vecka!
Nu ska jag sova jätte gott, tro mig!
Och kompis, tycker du ens det är kul att skriva om allt dåligt som händer dig 24/7? Jag börjar snart tro att det aldrig händer något roligt i ditt liv...

hihi, jag har saknat den där bilden!
när jag är klar med allt i skolan till jul så ska jag lägga upp den där i världens största format! LÄNGTAR :-)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0