det är nära slutet

En sam-uppsats
Två svenska arbeten
Samhälls g-prov
Matte prov
Estet inlämning

shit, vart tog hela listan vägen?
Bara ett par dagar kvar, sen... oj. Jag har aldrig behövt ledighet så här mycket. Min kropp är helt slut.
Dubbelträning i hedebyhallen nu, jappjapp.
Bara två träningar den här veckan? Allt vill ha kål på mig, allt. du, du, din mamma, hennes barn och allt julstress. Skönt att man inte köpt en enda julklapp än.<3 Älskar allt stress. DSFSGVD
jag har faktiskt inte TID!
what to do....
life's a bitch(beach) and then you die
You don't know when and you don't know why
herregud. jag vill bara vara färdig med allt så jag kan andas lite.. :(

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0