artärer vener tjener kener hener jagbehöverinteonödigkunskap

Man lär sig verkligen bara det som är intressant. Det andra går in genom det ena ögat och flyger ut genom det andra, typ...
Jag läser på massor om artärer, systole och andra delaktiga delar och funktioner. Allt för att bli snille på blodtrycket. Jag kom in på villovägar och hittade mer intressanta saker på en sida.
Nu kan jag dela med mig av vad jag lär mig idag.....:
yotta Y = 1 000 000 000 000 000 000 000 000 = 1024
yokto y = 0,000 000 000 000 000 000 000 001 = 10-24
bra att kunna!
jag borde nog sova nu. har massor kvar, men kommer få sitta imorgon torsdag, fredag och sedan på lördag och söndag! vill verkligen bli klar! Har bara två natur uppgiften kvar efter denna. Sen har jag allt annat också!
just nu känner jag såhär:
jag</3allt


nu ska jag nog lägga huvudet på kudden och kolla klart på dagens julkalender avsnitt. Hotell Gyllene Knorren. det lilla jag såg så kände jag bara: lite wannabe mysteriet på greveholm va! men får se... natti

 

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj. roligt inlägg. rolig bild..:PppppPPppp

2010-12-02 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0