all i need is you

den här låten måste du lyssna på när du kollar på bilderna


Tänkte först bara lägga in någon gammal bild på mig, sen gick jag lös. Här är massa bilder från 2009, främst vår/sommar. shit, jag vill inte vara 18 i trosa, jag vill vara där, just där..

DALARNA


verkligen inte fel.

KÖPING

rebbis och jag är skitsöta!

man gör det bäst om man är två...

inte så snygg, men jag lever upp till mitt rykte, the devil!


MALAGA

adam och björn! <3

jag blev själv chockad när jag såg den här, blond anna....

samira är gladis!

jag tror jag låg och tänkte på en calippo jordgubb, mmmh

Granada.

Det brann lite tror jag? USCH

Jag var lite brun en gång i tiden..

Glada kisar, nattbad!

Rätt häftig chey

Tarfia! (ledsen att alla mina surfbilder försvann :((((()

Fina Amelie blir ännu brunare!

HAHAHAHAHA, Amelie blir as skrämd av fula gubben som hatade oss.

Det här var nog höjdpunkten sommaren 2009! Bästa paret någonsin, jag kunde inte sluta skratta! Hon var lite hipp med sin kepa bakåfram och han schtekte med sin coola stil, kängorna passa in i 35grader.. Sötisar!

Jag önskar mig en sån där i julklapp, så jag kan ha den på baksidan...

Malaga by chill-night. Samma kväll gubben i buskarna körde sitt race!

UUUUH

Typ lika fint som i Sverige, eller?

Byebyebye!

SENSOMMAR

Rätt cool tjej den där Anna, har ni hört att hon satte den i kryllan?

Första dagen med klassen, haha härlig omväxling!

Tre små söta trosatjejer får avsluta inlägget.

En sak, all i need is this

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0