to do list

  • käka klart min egenlagade korvstroganoff. mmmh, blod<3
  • slänga av mig träningskläderna och duscha jete varmt! (skönt eftersom emma verkar tro att det är hawaii här i trosa och öppnar alla fönster!)
  • krypa ner i min ap sköna säng med mitt duntäcke!
    sätta på en film eftersom jag är hemma från träningen så tidigt idag.
  • kaanske kolla igenom sista matte talet, samhällskunskapen och svenskan. det är bara jobbigt att plugga på söndagar!
  • och sist men inte minst berätta om min sjukt sköna dröm jag hade i natt:
    det började med att jag var fast i en mörk lägenhet. jag visste inte vart jag skulle, men bråttom hade jag minsann och jag var tvungen att komma därifrån. jag hittade en yxa och högg sönder dörren tills jag lyckades ta mig ut. jag sprang ut till en stor väg där beatrice stod och väntade på en buss. jag gjorde henne sällskap, men bussen kom aldrig. vi trodde att vi stod på fel ställe så vi gick en bit. sen såg vi en brandbil och jag var som en actionhjälte.. jag lånade/snodde brandbilen! bea fick dock köra. he he. hur som helst så kom vi mot hedebyhallen och jag kom på att det var dit jag hade bråttom, men det var för sent för att stanna så vi åkte till station och dumpa "bilen" där. vi mötte några coola dudes och någon galen kille som var besatt... i like my dreams

    tiden går fort nu och snart är det dags. jag längtar
  • anna johansson ....


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0