tjejer är underliga

men killar är fasen värre!
Idag har jag och matilda fått uppleva två konstiga saker.
Det första hände när vi satt i sofforna i skolan. Jag tänkte inte på hur jag satt/låg, men när vd:n kom förbi bad han mig  ta ner fötterna omedelbums! det gjorde jag också, men han blev istället ännu argare och höjde rösten och sa att sofforna kommer vara borta från och med imorgon bara för att elever inte kan sitta ordentligt.. men tror han själv att man sitter som en spik i soffor eller?! knasboll!

men det är inte över än, nej... när han bara kommit några meter bort upptäcker han att några killar sitter likadant i ett par soffor längre bort. han blev då galen, och då ljuger jag inte. han skrek om hur orespektlöst det var och frågade dem om dem satt så hemma och allt vad det nu var. men han var inte klar. sen skriker han högt ut: JÄVLA SKITUNGAR! jag och matilda satt bara och stirra på varandra. tur att han inte skrek det till oss iallafall.
man lär sig alltid något och härmed vet jag att även killar har pms!
andra saken började redan i lördags då vi var på väg till hässelby. när vi satt inne på ett ställe och väntade på bussen så kom en kille fram som var äckligt full och ful. vi bad honom gå och det gjorde han. när vi sedan satt på bussen gick han också på den och han ställde sig brevid oss. det kändes lite konstigt, men han skulle väl någonstans tänkte vi. tur att någre dt satt på bussen och fick med honom dit dem skulle(han kom inte in eftersom han var 25). men idag fick vi reda på att hans egentliga plan var att följa efter oss och det hade han sagt till dem där grabbarna. fyfyfy. inte okej.

om du orkat läsa såhär långt så är du antagligen intresserad av det mesta så då kan jag passa på och berätta hur man märker att man bor på landet(trosa):
1. Det luktar koskit när man åker förbi några åkrar på väg hem från träningen.
2. I lokaltidningen skriver dem om ett misstänkt igelkottsmord.
3. Första anslutningen från stockholm till trosa på söndagar går 07.42...

nu var jag faktiskt klar. jag hoppas att även johanna är nöjd med kvällens uppdatering! :)

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, jag är mycket nöjd Anna. haha :)

2010-08-31 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0