snart vet ni allt om mig

Nämn något som gjorde dig glad igår – En komplimang från en vän.
Det sista du sa högt – Schysst, jag slipper göra allt.
Vad har du i din jackficka just nu - Jag använder ingen jacka nu så jag vet inte, eller har tuggummi i en vet jag.
Vad var det senaste du åt – Pannbiffar, potatis och sås.
Vad var det senaste du köpte – Ett jätte fint armband.
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon - Jag är ateist.
Vad är det för väder hos dig nu – Mysig solnedgång.
Drömmer du mardrömmar - Ja, men många bra också.
Vem ringde du senast? - Jörgen.
Vad står det på ditt 33:e mottagna sms? - Men bara slänga ut dom.
Hur mycket pengar har du? - Duger i krig…
Favoritlåt just nu: -  Happy - NeverShoutNever
Vad gör dig glad just nu: - Folk som ser till att jag bara tänker positivt.
Vad ska du göra härnäst: - Glida runt på internet.
Vem vet mest om dig? - Mina närmsta vänner och antagligen min familj.
Vem vet du mest om? – Innan vi kom långt ifrån varandra, Sofia. Nu, Frida.

Vem berättar du allt för? - Dem som jag litar på och vet kan bevara hemligheter.
Höger eller vänsterhänt: Höger förstås.
Humör just nu: - Nollställd och fundersam.
Kläder just nu: - Trosor och tröja.
Sommarplaner: - Sommaren är snart slut, men jobba mer. Kaanske resa.
Hur många kuddar sover du med: - Endast 2.
Spelar du något instrument: - ”Jag kanske kan spela lite tvärflöjt.” (Kan spanien på piano också!)
Morgon eller nattmänniska: - Nattmänniska, jobbigt men sant.
Är du kittlig: - Ibland mer än andra gånger.
Snarkar du: - Det händer, men nu var det ett tag sen = :D :D :D

Äckligaste insekten: - TVESTJÄRT, ryser av bara tanken.
Längtar du mest efter just nu: - Allt jag inte kan få, min födelsedag och framtiden.

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Annisen, var du en tvärflöjtstjej? :D

2010-08-08 @ 16:48:40
Postat av: anna

klart jag var! sååå coolt. jag och fia...

2010-08-08 @ 21:10:11
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0