så jävla skön...t

min allra sista dag hemma själv. jag tänkte vara duktig och laga ordentlig mat, korvstroganoff. jag hade handlat allt och fyllt upp kylskåpet inför päronens hemkomst. frida hängde lite här också.
jag börja hacka lök och berättade om att jag inte fick röra pappas knivar samtidigt som jag hackade så fint.
sen ville jag bara ha lite mer, men det blev lite anna-hand istället för löken. jag vet inte vad som hände riktigt. jag såg bara ett 3-4cm långt snitt. det började blöda så jag satte på vattnet på en gång och börja spola. då delade sig huden också och då såg jag hu djupt det var. onice. man kände hur huden särade också. MYSPYS


det var lite krångligt att få på sig tjocktröjan, men så sprang jag till orrmosarna för jag hade sett att a-k och janne var där. som tur var så var dem kvar.
hon kirrade ett sånt här snyggt paket:



ps. jobb imorgon. ds

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0