nu är jag igång igen!

Jag har ätit goood sallad och duschat. Nu ligger jag i sängen och slappar. Det förtjänar jag, för jag har varit ute och sprungit! Tro det eller ej, men det gick helt okej. Det blev långnäs runt. Otränad är jag och lite smått korkad också. Det är bara upplyst halva vägen och det höll på att bli mörkt när jag var ute. Sedan tyckte jag att det var en lysande idé att ta en bit i ett skogsparti, hehe. det var kolsvart och halkigt eftersom det regnat. smarty girl...
Men nu ska jag hur som helst skärpa mig och komma igång igen. Imorgon bitti ska jag upp klockan 6 för att gå ut och springa med min numera duktiga mamma!

Pappa sa igår att killen han tatuerat sig var jätte duktig, men jag tänkte inte mycket mer på det. Idag fick jag reda på att han är en känd tatuerare från Argentina och är ute på världsturné så pappa hade tur som fick en tid hos honom. Lite coolt faktiskt tycker jag.

Jag måste hälsa till Veronica också, TJA!

goodnight stalkers! :D

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Veronica

nu måste jag vara berömd som fick ett tja på din blogg (A)

2010-08-25 @ 17:32:38
Postat av: anna

så är det! minst 40 pers såg det iallafall ;)

2010-08-25 @ 23:02:18
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0