jag lackar bulle

rubriken var nyss: spännande jag är!
men så kände ju jävla skit internet för att stänga av sig preics när jag skulle skriva! och jag veet hur ointressant det är att läsa om folk som måste skriva om sina stackarns inlägg. latmaskar. men det är lite jobbigt faktiskt..
ska försöka börja om nu.:
för det första så måste jag berätta hur sjukt sexig jag är just nu.. det är verkligen spännande att rensa garerober. jag hittade bla. min gamla vän svampbob och otroligt nog så levde han. han måste nog vara 5år nu, helt sjukt att han fortfarande är i liv...
sedan hittade jag presenten som jag fick av bea i julklapp! hahah hjälp säger jag bara.
det är en sexig korsett och jag vart ju såklart tvungen att testa den, så nu sitter jag här med den på..
jag rekomenderar alla att köpa en sådan, man känner sig som en helt annan människa, typ som en ....skådis.

nu till helt andra bullar: när jag hade börjat dra ur alla saker ur garderobem kom tilde och våldsgästade mig.
det första hon sa när hon kom in i rummet var: anna, det är jätte jätte stökigt här!
haha nehe!?
sen babblade hon på i tusen år medans hon låg och krålade på golvet. jag lyssnade lite halft eftersom 90% av allt hon säger inte intresserar mig över huvud taget. men sedan sa hon två saker helt plötsligt, hon hade nog verkligen tänkt ordentligt..
det hon sa var:
"Jag önskar faktiskt att jag vore en bra tjej som inte ville stöka nej"
och
"Jag vill inte vara någon tjatmaja, men ibland blir jag arg."
haha tjejen är 4bast... hon öoonade verkligen upp sig för mig.

det finns några bra saker med denna kväll iallafall:
-jag har haft kul.
-jag har skrattat mer än på länge.
-fint i garderoben trots att det fortfarande är proppat och jag slängt saker.
-mamma och pappa förstod att jag behöver en stärre garderob! (passande nu när emma ska flytta) uuh det har ni inte missat va? ;)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0