jag borde bara sova

Två dagars utbildning, CHECK! Bul2an är nu kirrad. skönt som tusan!
Men tufft var det. inte för att det var svårt eller så, utan för att jag var tvungen att hålla mig vaken. det var en sisådär bra idé att sova lite och sen lyssna på föreläsning och så. men det visste jag ju.
1 timmes sömn fick jag i natt. det enda som behövs, elleer?

Matchen blev inställd igår så vi fick lite mer tid på oss innan vi skulle dra till stockholm. eller stockholm vet jag inte ens om man kan kalla det. hässelby måste ligga i norrland, minst!
american party vare som gällde. egde på beerpong, that's for sure!
jag vet inte vad jag ska skriva mer. jag fryser är hungrig och är för trött så jag inte ens vet om jag är trött längre. jag hade faktiskt tänkt sova på bussen hem imorse, men så satt en liten sofie på samma buss så ingen sömn fick jag! jag ska inte klaga, jag har haft kul!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0