jag blir så dum av dig

idag var det föreningarnas dag och vi i damlaget var tvugna att hänga där. det var inte så värst jobbigt.
testa att skjuta lite... gjorde ont... sköt som ett cp istället... gick inte så bra..
sen vart jag utnämnd till bäst idag. anledningen var att jag "lagade" mammas bil. hon har haft problem i flera månader, men nu är det löst. och det var min förtjänst. woho

skadeglädje är den enda sanna glädjen. ibland också när man själv är offret. hehe
jag är lite bekymrad också, handen är icke bra och det är bara 6 dagar kvar nu! ajsingen

jag måste sluta svära så mycket också. det borde finnas något annat sätt att ta ut sin illska på än att säga fula ord...

det kommer komma ut ap schyssta bilder på mig på internet. ni bör bli rädda..........

jag väntar till rätt tillfälle, sen släpper jag bomben

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0