jag blev lurad till nyköping

det har varit ett par knäppa dagar. jag har varit lite här och där och nu är jag ledig, såååå skönt!
i tisdags vare stockholm. igår träffade jag marty ett tag också. hon tvingade mig att stanna kvar i turrestan. hmmm.
emma for till göteborg idag så det är lite.. ensamt.

iallafall så låg jag och sov middag igår och blev väckt av två mongon som ringde och sa att jag skulle med till nyköping. jag fick springa runt och packa lite grejer. 15 minuter senare kom dem och vi gick till bussen.
när vi åkt halvvägs berättar dem att vattnet var avstängt i hela huset och att vi inte kommer kunna använda det förens torsdag(idag). jag hade sagt till dem att jag var tvungen att duscha direkt när vi kom fram...
men som tur var så hade vi alla badkläder med oss så vi drog mot sunlight på kvällen. vi badade bubbelpool och hade det jätte mysigt. roligt var det också (he he).
sedan gick vi hela vägen till öster eftersom fisen cykel blivit snodd och vi fått skjuts dit.
när vi kom hem kom en till buse och vi tog det rätt lugnt, kollade på film och spelade tecknet.
i natt sov jag många timmar och nu lever jag igen. jag och ett random drar hem till trosa om ett par timmar sen blir det fys i hölö, skön..t.


LOVE IS WICKED

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0