jag bara slösar massa pengar

idag har jag köpt grejer. inte så många saker, men tillräckligt för att jag ska bli helt slut.
det jag kom över var:

  • Ett par byxor
  • Två par skor
  • Nagellack
  • Present
  • Hudcreme
  • och så var jag snäll och bytte lite grejer åt min syster

Min tränare ringde mig när jag var på väg hem och sa att matchen imorgon är inställd pga. alla dommare i sörmland är på utbildning. snyggt gjort förbundet. jag tycker väl att man kanske kan ta reda på det tidigare än dagen innan!
Men nu får jag och Mandisen lite mer tid på oss imorgon. Skönt det, så slipper jag åka helt rödmosig. :)
Snart kommer hon också, kan hänga lite och ge henne hennes 100år sena födelsedagspresent. jag måste kolla vad jag ska ha för kläder imorgon också.. American party... hm. om någon har ett tips så kan ni ju skriva typ NU, tack!

Död efter helgen, yees!

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: mackaN

Alla tjejer här springer runt i för små kläder! så de e ba ta på dig så lite som möjligt :D lr som alla killar... stora basket skor, basket shorts och en xxxl tshirt

2010-08-28 @ 21:21:25
Postat av: anna

Bra idé, jag sprang runt naken!

men du verkar vara lite retard. jag ville ha hjälp innan jag åkt dit, inte efter. daah!

2010-08-29 @ 17:27:39
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0