hon är så jävla trött, men jag är alltid på

bloggdrottningarna sitter ca 30cm ifrån varandra och skriver på annas coola datorer. bordet bara skakar för det skrivs så himla mycket. elleeer?
jag orkar inte skriva så långt eftersom att jag är väldigt mätt på god mat. bra att man kan få någolunda bra mat när man är själv iallafall. lite läskigt är det också när man hör ljud från undervåningen och man måste gå och kolla efter. men cool som jag är så gör jag det utan problem....
men snart är detta över. lite skönt faktiskt.

en sak är så jävla sant. alla bara flyttar ifrån mig. du som läser det här vet nog någon eller så är du en utav dem. men det är inte bara 1 eller 2. det är flera och det är inte okej,
bara så ni vet

that don't kill me can only make me stronger

VÄSTERLJUNG NU IMPULS ELLLLEER?

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0