endast 8 dagar kvar

just nu orkar jag verkligen inte med min syster. vi möts bara i dörren och då har hon på sin mina saker, det gåår tydligen inte att ringa och fråga om lov. inne i huset sr det ut som ett bombnedslag. jag får väl städa undan efter henne ännu en gång... jag känner mig som mamma, städar direkt när jag är ledig.
och det här skulle vara min längsta ledighet på hela sommarlövet och jag är på väg att ta bort det, men jag måste fundera. jag måste också få vara ledig och vila.

en ny kjol och nya byxor inhandlades idag också. inte illa pinkat. nu ska jag sova ikapp några timmar. det kan behövas, he he.

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina? överdriv inte nu och använd plural. det var för fan EN bandana

2010-08-12 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0