duktig hand

jag kunde träääna!!!
glad gånger tre, yes! nu blir det att fortsätta knapra meducin och köra lugnt på morgondagens pass.
handske/handskar är nu kirrade till lördag. gr8. snyggt, eeeeller...
jag är glad igen, för nu vet jag att det skulle funka att köra!

sova lite snart. har lust att slänga på en film, men då kommer jag somna alldeles för sent och det är inte okej.
nya, väldigt ansvarsfulla anna är i farten. sova tidigt och gå upp tidigt är bra! även att sova middag när man har tid. he he

imorgon är det tveksamt om jag hinner hem innan träningen, kanske för att hämta väskan. stressigt liv. men snart är det helg igen. men vila ut kommer jag knappast göra. pju, orkar knappt tänka på hur trött jag kommer bli. på söndag kväll kommer jag vara okontaktbar, för då kommer jag sova djupare än djupast!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0