du frågar - jag svarar

1. Jag har insett att min senaste kyss – Var nice.
2. Jag lyssnar på – Sex & the city som går på tvn.
3. Jag pratar med – Coola dudes på msn.
4. Jag älskar/tycker om – När allt flyter på och jag får precis som jag vill.
5. Min bästa vän är – Frida, Beatrice och Sofia – over and out.
6. Min första riktiga kyss – Var väldigt ostadig.  
7. Jag avskyr när folk frågar – Är du sur eller?
8. Kärlek är – Någonting som gör en knäpp i bollen.
9. Någonstanstänker någon på – Mig och det vet jag.
10. Jag kommer alltid att – Tänka alldeles för mycket.
11. Jag är hemligt förälskad i - dig
12. Sist jag grät var – För ett par dagar sen. 
13. Min mobiltelefon är – En skadad samsung.
14. När jag vaknar på morgonen – Kan jag oftast inte somna om igen.
15. Innan jag går och lägger mig – Tänker jag hur många timmars sömn jag kommer få.
16. Just nu tänker jag på – Att jag är en bad bad girl som inte tränar ordentligt..
17. Bebisar – Är galet söta.
18. Idag har jag – Jobbat nio timmar.
19. I kväll ska jag – Äta lite mer mentos.
20. I morgon kommer jag – Gå upp rätt tidigt och sedan åka till stockholm och förhoppningsvis hitta maaaaassa kläder och andra roliga grejer!
21. Jag vill verkligen – Vara glad dygnet runt 7 dagar i veckan, 52 veckor om året.
22. Just nu känner jag att – Det kan vara rätt kul att skriva saker som det här.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0