det finns mycket att skriva om

jag har inte riktigt hunnit sitta vid datorn på 2 dagar nu. det är nog lika bra det.
så vad har jag gjort? hm. jobbat och jobbat och varit ledig.
.
igår hade yohanna sitt 18års party - join the circus.
det vart en riktigt bra kväll, synd bara att folk ska vara så jävla coola och bråka (h)
jag och marty kom inte längre än till vagnhärad så där sov vi - hos lindberg.
jag vaknade tidigt(nehe) och fick upp martina och oscar hade inte ens somnat så vi gick ut och badade. jag fick reda på att jag skulle till stockholm senare, så dit åkte jag. jag kom precis hem och vi hann med att shoppa lite. sedan bio och mys.
det ska gå bra nu.
upp tidigt imorgon och jobba = sluta tidigt. då kanske jag får tid för att städa lite och rensa garderoben. ellllleer?
tur att man kollar schemat innan man lägger sig. jag börjar tydligen inte förens 12. jag hade nog tänkt lite fel...

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0