nej ni är inte så jäkla kul

Tur att jag är det i alla fall. he he ha ha
Helgen som var får helt klart godkänt. Träffade människor som man inte sett på länge och även dem "vanliga" godingarna..
I fredags vare party i vagnhärad och sedan förflyttade vi oss till trosa. jag höll igång i princip hela natten. Kanske lite för länge..
lördagen åkte jag in till Nyköping igen för att kolla SM. Hängde med coola dudes och träffade även Fija. Inte illa pinkat..
Det var möte med de nya tränarna på söndagen. Det ska bli en spännande träning imorgon för att se hur dem är på planen också.. Efter följde Beatrice med mig hem en stund. Vi åt isglass i vårsolen och åkte sen till Västerljung och hängde. Spelade lite wii och spelade ett jätte roligt dansspel. Jobbigt som tusan var det!

Jag får inte glömma att berätta om min mega häftiga dröm jag hade på lovet!
Jag var med Amanda och en okänd kompis ute på ett landställe. Det fanns en stor sjö med en skog brevid och sjön hade även en brygga. På ena sidan sjön stod mina vänner och försökte fixa någon jätte coolt (drömmar utelämnar ibland intressanta bitar). Jag stod på andra sidan där bryggan var och inväntade att dem skulle komma tillbaka och säga att dem fixat allt. Amanda skriker istället att han hann rymma! Jag suckade, men utan att tveka hoppade jag i vattnet och följde efter sjöodjuret som rymt från dem. Jag såg vart han tog vägen sedan simmade jag upp till mina kompisar igen. Eftersom att jag var en superhjälte så var jag inte alls rädd.. Jag minns en sista sak innan jag väcktes och det var att jag sa: Han är där nere och hänger med hajarna och sina dudes. Jag orkar inte slåss med hajarna nu, men jag vet att jag kan ta dem.
hahaha, hur sköna drömmar har man inte!? Helt orädd,

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah bästa var; sina dudes!

2010-04-14 @ 11:28:22
Postat av: Amanda

Fick inte jag vara någon superhjälte? :(

2010-04-14 @ 13:46:36
URL: http://aericsson.blogg.se/
Postat av: anna

jag helt klart, hoppas bara att det blir en fortsättning följer!

Du hade nog någon superkraft, men sjöodjur kanske inte var din specialite.. :)

2010-04-14 @ 22:31:49
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0