jag hatar er!

Hästar stinker
Hästar är fula
Hästar är inte snälla
Hästar är tråkiga
Hästar finns inte!


Jag blir verkligen galen. Jag skulle nyss slänga gamla fotbollsskor och alltihop luktade hästskit. Och jag hade för mig att jag hade nya benskydd, men oooj. Dem är borta, för alla jävla hästgrejer ligger överallt och har sett till att benskydden har försvunnit. Det är så roligt att ha saker för sig själv. Aldrig rena eller hela fotbollssaker för hästsaker slängs på dem och förstör dem. Jag kräver nya benskydd om inte dem hittas. Jag är arg. Nya skor behöver jag också, för dem är OCKSÅ sönder. FUCK ALLA HÄSTAR OCH DEM SOM TYCKER OM DEM PÅ ANNAT VIS ÄN PÅ MACKAN!!


kolla vad fula dem är

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hästar är hamburgare :D

2010-04-27 @ 18:20:37
URL: http://aericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0