jag behöver sova

toppen till botten på bara några sekunder..

I fredags chillade jag galet och sov tidigt.. Onödigt..
Igår (lördag) var jag hemma hos silvercarl och det var mycket trevligt! Något som inte var lika nice var resan hem till Veronica klockan 4.. Det tog ju bara några timmar och det hade hunnit blivit ljust och fåglarna kvittrade när vi la oss i sängen.. Jag vaknade rätt tidigt och kunde inte somna om. 3,5h sömn är allt jag behöver verkar det som. Jag är jätte pigg nu och kommer få det svårt att somna inatt, rackarns!
Nu är det bara lite plugg som återstår denna vecka och sedan börjar den värdelösa veckan.. Den veckan då vi skulle ha åkt till Spanien, men vad ska vi göra nu istället? Sitta och göra ingenting som vi redan gjort i flera veckor!? Det är inte heller så kul ska ni veta!
Men nu ska jag sluta klaga. Jag tänkte bara säga att jag är väldigt bra på att missbedömma. Jises så korkat utav mig!

ha en tråkig kväll!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0