det går utför och uppför

Jag vet att det går lång tid mellan inläggen nu, men kvalité framför kvantitet, right?!
Men nu har jag någonting att skriva om i alla fall!
Helgen var nice. Mycket att göra och roligt var det.
Jag kan börja med torsdagen. Vad gjorde jag? Jo jag fick ett samtal runt halv tio. Hängde med Li, åkte till Västerljung och köpte galet mycke glass! Det var ju så att båda var lediga, heeela dagen! :)
Fredagen var halvkul. Jag hade bara en idrottslektion.. Utomhus.. I regnet.. Det var inte allt för skönt. Så typiskt att solen kom fram när man skulle åka hem..
Jag tog en 550a från vhd till v-ljung. Hängde och åt glass. Vi åkte till Trosa och åt. Vi åkte till Västerljung och hade en trevlig natt.. I alla fall jag och beatrice....... eller hur? :) :) 
Lördagen åkte jag och min kära vän Johanna Norin upp till Stockholm (globen, för att kolla på SM-finalerna.. Tjejernas var inte alls bra enligt mig, men värdiga vinnare och det är alltid lika roligt att kolla på straffar!
Johanna kom förbi på kvällen också, men vi levde inte rövare precis..
Söndagen eller idag var en rolig dag. Det var Trosa Edanö dagen och då är alla barn glada! Nu är det ett helt år kvar till nästa gång..
När jag kom hem somnade jag och sov riktigt djupt. Trots att jag sov ordentligt i natt så varade min sovstund i 5 timmar. Helt gaalet. Hoppas att jag somnar i natt nu.. Skönt att jag har sovmorogon imorgon då! (för det har jag ju aldrig annars.. heh heh heh hehehhe)

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: vem tror du att det är? vavav

ja, du och bea hade ju i alla fall kul..fan att jag missa asssso;)

2010-04-19 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0