dålig domare

Tjej matchen var roligt och vi vann, tycker jag. vi fuskade inte i alla fall :)
Nu sitter jag i soffan och kolla på ännu en hv-dif match. och ännu en gång hejar jag på hv. allt för att djurgården inte ska vinna!

Nu till väsentligt viktigare saker.
Imorgon är det redan fredag och det är meningen att vi ska åka till spanien på tisdag. Nu är det så att en irriterande vulkan stör och det är inte alls säkert om vi ska åka eller ej. Vi får besked om det imorgon, jag är faktiskt lite nervös inför det, eftersom att jag ställt in mig på att åka och jag har längtat så länge. Vi kommer antingen åka i slutet av maj eller i september om det inte blir av nu, men jag är inte sugen på september. Det är långt dit och då är det varmt här också..

Jaja, vilka problem jag haaar. Jag antar att du sitter och ler när du läser detta.. För: Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

pusspuss, lite mer plugg inför det sista mördar-historia provet.
p.s grattis alla som fyller år nu dem här dagarna. specielt silvercarl!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0