trött tjej

Ännu en vecka har startat och snart är måndagen borta. Dagen har varit ganska bra. Jag blev klar med mitt projekt i multimedian och dagen har varit rätt så slapp.
Jag drog förbi stan innan jag åkte hem och köpte en ny linda till min klubba, men smart som jag är så glömmer jag ju den såklart hemma när jag senare åkte på träning ( jonas kirrar det där åt mig:) ).
Men hur som helst så är jag helt slut i kroppen nu. Innan träningen sprang vi våra 3km. Det var efterlängtat och skönt. Lika bra att köra igång igen tycker jag.. Sen vart det mycke spring på träningen också. Det vart ett långt träningspass igår också så inte så konstigt.. Men imorgon är specialidrotten inställd och hurtiga som amanda och jag är så ska vi vara med på d3:s träning istället, så vi får se hur det går.
Imorgon ska bli en riktigt bra dag:
  • Sovmorgon
  • Vakna för att se julkalendern
  • Somna om
  • Vakna och göra mig iordning för skolan
  • Skola
  • Skynda mig hem för träning
NICE

upp till bevis

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0