Lugn helg

Både fredag och lördag var lugna. Både skönt och jobbigt faktiskt. Jag har nog inte sovit så mycket på länge iallafall..
Fredagen spenderade jag med Frida. Vi kollade på idol och såklart flashforward! Det börjar bli invecklat men det är bra. Jag hoppas bara inte att det blir som lost - 100 000 avsnitt utan något riktigt svar..
Lördagen började rätt tidigt, klockan var ställd på 7.30 och det var dax att göra sig i ordning för tjej match. När vi väl kommer dit får vi reda på att en efter en inte kan spela pga. sjukdom m.m, så typiskt.. Men med 8 utespelare så kör vi ändå och vinner med hela 12-0. INTE ILLA!
Efter körde p94 och jag måste säga att dem verkligen har blivit duktiga!
När jag sitter där smsar Frida mig och undrar om jag inte ska med upp till Stockholm. Så det var bara att åka raka vägen hem och byta om sedan dra iväg till tåget. Det var trevligt men väldigt mycket folk på stan, kanske på grund av att det är lönehelg? Men hur som helst så hittade jag endel saker iallafall, bla:
  • Lång ärmad t-shirt
  • Klänning
  • Skärp
  • Underkläder
  • Örhängen
När vi kommit hem skulle vi hitta på någonting men så blev det inte. Jag somnade pladask på sängen med kläderna på redan klockan 10. Som tur var hade Frida inte heller varit någe vidare pigg. Man blir trött av att gå på stan!
Idag, Söndag gick jag upp 11, vilket betyder att jag sov otroliga 13h! Jag drog på mig mjukisarna, åt frukost och gick ut till vägen för att bli upphämtad av marre & co! Träning i Södertälje och sedan hem igen.. Nu ska jag sova lite till!

Nu är jag iallafall utvilad för minst ett månad!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0