Home day 2

(blogg strulade så inlägget kommer lite sent)
Det är skönt att febern är borta idag, men huvudvärken är inte att leka med. Skit, jag som inte brukar få ont i huvudet..

Visst kan det vara skönt att vara hemma, men nu börjar det blir lite väl långtråkigt. Sova, kolla på film och sova igen är ingen hit efter ett tag. Och snart är det redan torsdag. Veckorna går så jäkla fort nu!
Men hur som helst så kollade jag på Nurse Betty nyss, världens knäppaste film! Tur är det väl att Renée Zellwege gjort någon bra film, jag syftar på Bridget Jones..
När jag såg filmen kom jag och tänka på att jag hade en sån underlig dröm härom natten..
Jag hade jätte bråttom till bussen men kunde inte springa. När jag började närma mig kunde jag inte styra min kropp, jag kände att jag blev allt svagare och till slut snubblade jag åt sidan och föll. Jag kände hur jag sakta försvann från verkligheten. Jag hade svimmat och när jag vaknade upp låg jag på ett sjukhus..
Jag skulle verkligen kunna tyda drömmar, då skulle man inte behöva tänka så mycket..
.
Nu blir det att åka och kolla på träning. usch, jag vill spela!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0