du tror, jag vet

Hemma från träningen och jag insåg väl att det inte hade gått så bra att spela. Springa och så kan man göra, men skjuta kan man icke göra med en arm, tro mig. :)
Men istället så satt jag brevid och kollade på. Simon och Rikard var också där, bra killar det!
Nu när jag kom hem gav papi mig en choklad kalender. Nu känner man verkligen att julen är på väg. Vad är det kvar till den stora dagen? Typ 29 dagar?
Det känns som att det var igår vi räknade ut att det var 69 dagar kvar..
Återigen, fan vad tiden går fort!
Men imorgon blir det iallafall skolan, jag orkar inte ruttna här hemma längre!
you won't get anything that you don't deserve

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG FICK EN CHOKLADKALENDER UTAV MIN MAMMA IGÅR OCKSÅ:D MUUUUMSI

2009-11-26 @ 15:12:41
Postat av: Anonym

från frida kasnke man skulle lägga till. hehe

2009-11-26 @ 18:17:50
Postat av: Anonym

ja, för jag undrade faktiskt vem filuren var! :)

2009-11-26 @ 19:50:46
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0