Bra början på ett försök!

Igår satt jag och slet hela eftermiddagen med en jäkla blogg.. Sen inser jag att namnet jag valt är helt fel stavat. Det var bara att börja om från början.
Namnet är väl inte så svårt att klura ut aajn - anna johansson.
Lite fifilurigt men hur lätt är det att hitta ett ledigt namn? Allt med Anna och Johansson är ju upptaget, dåligt! Kanske inte är så bra med ett vanligt namn trots allt?
Men något positivt var helgen!
Fredagen fyllde jag hela 17 barre! Och det är klart att det är kul med alla presenter! :D
Lördagen vaknade jag med snälla Li och sen var det dax att göra sig iordning och dra på match i Torshälla. Vi vann nästan.. 4-3 till dem, scora gjorde jag iallfall! Men nu måste vi vinna nästa match mot Strängnäs, annars är det kört för våran del..
Men på vägen hem stannade vi och åt indiskt = hur gott som helst!
Hemkomst och Frida, Fia och Bea kommer förbi innan vi drar till vagnhärad. Trevlig kväll och det var roligt att träffa alla igen!
Söndag borde döpas om till segsöndag, fick egentligen inget vettigt gjort, Några gäster kom förbi och nu är jag trött på tårta för att bra tag!
Sen flickträning..

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: FRIDA

gilla lörgagskvällen(Y)

2009-11-24 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0