skolan

Dagen har börjat katastrofalt dåligt, men nu ser det ut att bli bättre. (peppa peppa)


Jag vaknade imorse ungefär 5 gånger, som vanligt. och jag ska tacka min vän beatrice som såg till att jag kom upp, ändå kom jag försen och det var inte mitt fel, signalfel. KUL


Först var det idrotts teori och det var bara att sätta igång med ett nytt arbete. jag kom en bit så det är skönt. Jag fick även tillbaka uppsatsen jag skrev förra veckan. vg+, kunde varit bättre. men skönt att provet var mvg!
Nu på specialidrotts teorin impade jag på läraren med mina avancerade paint skills och utvecklade meningar! woho
ibland är det bra att lägga ner lite extra tid..

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0