mysig fredag

skadeglädje är den enda sanna glädjen<3
Det vart att stiga upp tidigt även denna morgon och det är så jäkla segt att ens komma ur sängen när det är mörkt utanför fönstret, man är nog inställd på att det fortfarande är natt..
Spanska, historia och idrott var på schemat idag, inte alls jobbigt. Det vart snarare: sitta vid datorn, kolla på film och massage. Ibland är Atletica riktigt bra. :)
14.40 tåget hem och det var redan mörkt när man kom till kära trosa. Det är inte många soltimmar om dagen längre och det känns som att sommaren var här igår. Nu måste jag erkänna att jag börjar bli lite avundsjuk på alla mina vänner, bla. frida, rebbis och jonte som ska åka till thailand. Det vore så skönt att bara ligga på en strand och njuta av livet. Esch, vi får ju våra snöänglar.. 8-)
Nu babblar jag bara på känner jag, men hur som helst så var jag så himla trött när jag kom hem från skolan så jag tog en lite tuppis. eller den varade i hela 2,5h, skönt var det verkligen. Oxfilén var serverad när jag kom till matborde och det var mycket gott! Nu ska jag bara byta kläder, kanske ta en liten titt på idol, sen blir det att åka till vagnhärad med kära vänner och kolla på junisarna!
heja heja, och hejdå hejdå. nu far jag!
PUSS

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0