ljuva jullov

Nu har jag jag gått halva gymnasiet!

Jag vet inte varför, men på varje jul- och sommar avslutning får jag en känsla som säger att jag inte vill ha lov. Kanske är det pga. att man verkligen inser att man inte kan gå tillbaka i tiden och man blir äldre.. om någon förstod vad jag menade nu.
Hur som helst så var avslutningen rätt kul. Vi hade en "tävling" med lekar. Mitt lag "töntarna och milan" vann faktiskt!
Sedan var det julmat och sådant.
Om exakt 6 dagar är det julafton och om 13 dagar är det nyårsafton och sedan om 24 dagar ska jag tillbaka till Atletica. Tiden kommer gå så fort..
Om exakt ungefär 3h och 15 minuter kommer bästa hem, jag längtar!!
Det kommer finnas så mycket att prata om, jag har saknat att ha dig nära. Jag blir galen att det inte går att ringa ett samtal och 5 minuter senare är du här.
En sak är säker: Oavsett vad som händer kommer du alltid vara en stor del i mitt liv. I wont let you go!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0