leka i snön

Understället är på och snart mössan också!

Jag har längtat i många dagar nu på att få leka i snön och nu äntligen! Det är underbart att det inte är någon skola imorgon heller!
Sen längtar jag också tills fisen kommer hem från sälen, då ska vi köra ordentligt. just like in the past!
Eftersom kullis kom hem så pass sent häromdagen hann vi inte träffas. tåget var försenat pga. att någon brud hade hoppat framför tåget. jag tycker inte att det är ett schysst sätt att ta självmord på. tänk hur många men för livet föraren kommer att ha. stackare!
.
Men snart är längtan äntligen över, ut i snön spola tillbaka 10 år. lev som om vi var 7 och inte 17!
Man ska kanske passa på och tacka tomten, för jag sa: tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten!

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men man ska ju inte berätta vad man önskar sig :( nu kommer det ju inte vara någon snö på julafton :( dummis anna

2009-12-20 @ 23:47:30
URL: http://aericsson.blogg.se/
Postat av: anna

joo, snön kommer att ligga kvar. det är bara ett par dagar kvar!

annars får du väl skylla på mig..

2009-12-21 @ 01:55:01
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0