kort men färgglad dag

Jag älskar onsdagar jämna veckor!
Sovmorgon till 12.10 så jag behövde inte gå upp förens vid halv nio, mycket skönt!
Jag klädde på mig och åt frukost med mormor som kommit hit för att dona lite. Sedan gick jag i rask takt till bussen med datorn i väskan. Jag hade nämnligen bestämt mig för att skriva lite på ergonomi uppsatsen till och från skolan.
Till skolan gick batterierna bara åt att kolla igenom malaga och köping bilder med amanda och maria eftersom att jag inte lagt in dem förens igår, hehe.. Jag tog alltså bussen hela vägen till södertälje där jag hoppade på tåget istället.
Kom till skolan och hade en historia lektion om slavhandeln under främst 1800-talet. Fick också reda på att Boban Marley var smartare än jag trott.. Om man lyssnar på den bifogade låten så förstår man varför..
Men sedan åkte jag hem igen men tog pendeln eftersom jag inte orkade vänta på tåget.
Från södertälje träffade jag amanda igen, bussnörd!
Jag fortsatte iallafall skriva på uppsatsen men tiden gick fort och sedan var man i trosa.
Jag ringde ett samtal till Tornet när jag kommit hem och sedan cyklade vi ner till stan för att ta en 25-minutare som kissie hade sagt, men vi steker inte lika hårt som henne..
Väl hemma igen var det bara att fortsätta att skriva innan middagen med laget kallade! En trevlig kväll med god mat, tack!
Nu ska jag fortsätta skriva hur situationen ser ut för en diskare, håltagare och en kontorsarbetare ut ett ergonomiskt perspektiv. Kul jul kallar jag det. Men det är inte alltid lätt att nöja sig med G, då får man slita!
.
word

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror faktiskt att det är du som är lite stalker ;). Vad är en håltagare för någonting ;o ?

2009-12-09 @ 22:36:25
URL: http://aericsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men vad jobbar Anders med då? Gör han hål i saker? ;)

2009-12-10 @ 16:58:19
URL: http://aericsson.blogg.se/
Postat av: frida

jag tror min pappa är nån slags håltagare? i betong och grejer.. eller jag vette tusan men ;)

2009-12-10 @ 21:09:19
Postat av: anna

jag tror att Frida har rätt! :)

2009-12-10 @ 23:17:04
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0