julklappar - check!

Kvar över 12 blev jag upp hämtad av rassen och beatrice. väl i vagnhärad får vi reda på att tåget är en timme försenat så vi begav oss till mormor och åt lite, det var inte helt fel eftersom jag inte hunnit äta frulle..
Men när vi gått tillbaka till tåget så är det ytterligare försenat, men bara ett par minuter. och jag håller med "matcha tiderna bättre" - om ni har läst på rutan på perrongen.. haha
Vi hamnade iallafall i skärholmen och där spenderade vi hela dagen åt att köpa julklappar. Det vart också endel saker till mig själv, men det behövde jag.. haha
20.40 skulle tåget gå hem från centralen. Men det är klart att skit sj inte håller tiderna. Dem extra 13 minuterna vi fick vänta gjorde att vi missade bussen från vagnhärad till trosa och vi fick stå ute i kylan i 25 minuter. Sedan fick vi skjuts av våran gamla lärares man hem, inte helt fel!
Nu har vi slagit in alla klappar fint. så nu väntar julkalendern för min del. Tjejen bredvid mig i sängen snarkar redan..
tuff dag imorgon - ut i snön och bio. det ska bli en bra dag!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0