jag utstätter min kropp för tortyr

Jag hade ont i rumpan när jag klev upp ur sängen i morse, som förväntat. Men jag var tydligen inte den enda.. haha

Jag fick iallafall en liten sovmorgon och när jag kom till skolan skulle vi avsluta ett engelska arbetet på datorn, eftersom att jag nästan var klar så geekade jag såklart facebook. fb har förstört mitt liv!
Men så vart det lunchdax och efter det var multimedia på schemat, men eftersom att jag var klar med arbetet så fick jag sluta och ta 12.40 tåget hem. Såå skönt!!
Väl på tåget träffade jag isak och vi kollade på julkalendern (den är ok nu).
När jag kom hem var mormor här, men jag var så trött att jag gick och sov middag på en gång. Sov faktiskt i 4 hela timmar innan träningen. Och den var ju inte att leka med.. Uppvärmning på 4km. Det kanske inte låter så jobbigt med det var äckligt kallt och regnade. usch fy och blä, men det gick ganska bra ändå. Det kommer kännas ännu bättre i kroppen imorgon, eller inte.. + att jag har sweet innebandy träning med skolan direkt på morgonen..
Några timmar sömn nu, sedan en jobbigt och lång dag!

SOV GOTT - för det ska jag göra!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0