jag ser det snöar

Sovmorgon varje dag sista veckan!
Det har varit en ganska händelselös dag.. Det var inget speciellt i skolan förutom att jag fick springa järnet när jag skulle hem för att hinna med tåget, vilket var jobbigt! (men jag hann!)

Två vänner har begett sig till Thailand denna dag och två for redan i helgen. Bara två kvar nu, sen blir jag alldeles ensammen här i trosa! det känns som det i alla fall.. Jag gillar verkligen snö så det är inte det, men jag saknar verkligen värmen och att vara brun och allt det där. Man mår så bra på sommaren!
Den kommer igen så det är bara att vänta. Ett vitt täcke av snö på backen är faktiskt inte helt fel!

Idag kom pappa hem med massor av lussekatter och pepparkakor som blivit över efter deras lucia firande på jobbet. Jag kan nästan lova att det var dem godaste lussebullarna jag någonsin ätit!!
(dem såg godare ut också)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0