fredag + lördag

Det vart som sagt att kika på junisarnas match igår. Synd var det att dem förlorade..
När mandisen och jag kom hem gick vi raka vägen mot datorn för att se idol. Så jävla rätt att tove är ute. Nu är dem bästa kvar, men jag tror nog att jag hejar på kalle!
Vi hann också med att visa våra bästa sidor på bild, som antagligen kommer komma upp här en och en..
Imorse vaknade jag och kollade på julkalendern. Det är sant att dem bara blir sämre och sämre för varje år. Sen måste man ju också tänka på att vi blir äldre och kanske växer ifrån det? Nej så kan det inte vara, julkalendern är en del av julen!
Det värsta med årets är att dem sjunger så mycket, man blir alldeles trött i öronen och det är ju inte bra!
Efter att jag gjort mig i ordning åkte vi mot samlingen och vidare till Södertälje, tjejerna hade match. Det blev tyvärr förlust, men det får kompenseras med våran d2 match på söndag hemma mot strängnäs!
Nu har jag fått ont i ryggen så jag tänkte ligga här i sängen ett tag till och lyssna på julradio.
.
<3

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0