du? nej, jag.

Dagen vart inte så hemsk trots allt.
Historian gick nog helt okej, men slut blev jag. 4 ark på 2h, snacka om skrivkramp..
Nu på kvällen var det tjej träning och sen hem och äta. Sen har jag färgat rött hår också, jag var rätt duktigt tycker jag. För det var ju inte mitt hår jag färgade.. nötter
Det är redan fredag imorgon och denna helg är efterlängtad! Det blir troligtvis mycket mys och sista matchen innan serien börjar om.
Nu ska jag försöka ge julkalendern ett försök och se det 3:e avsnittet..
Sweet dreams moonlight.

(jag gjorde lite snyggare)

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: johanna

sv:jodå, det är underbart här :)hihi, trevligt! jo, den kommer nog ska du se, det måste den!

Ha en riktigt mysig jul du med :)

2009-12-04 @ 16:02:45
URL: http://andieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0