det ska bli kul i jul

vår julskinka har rymt och släkten kommer om en timma

Idag har det minsann hänt saker! Riktigt skön sovmorgon fick jag och sedan begav jag mig till skolan för dagens enda lektion, historia. Efter kompletterade jag ett prov och det gick galant!
På vägen hem stannade jag på stan där jag gick och kollade lite och årets första julklapp är köpt! wie, alltid bra att börja någonstans.
Gick in på intersport och skulle kolla om den "obefintliga" klubban fanns, och ja. det gjorde den. då blev jag lite sur, eftersom att jag fått en annan då den jag valt var total slut i sverige.. skit snack.
jag åkte hem och skrev lite på specialidrotten som jag troligtvis gör klart ikväll. då slipper jag imorgon och det vore skönt!
Åkte upp till vagnhärad för ledarmöte och fick bland annat reda på hur det blir med den nya hallen.
En julklapp fick jag också, god ska den bli!
Imorgon ska Granis följa med mig till skolan, ingen jobbig dag direkt. Efter ska vi kolla julklappar på stan. Hoppas jag hittar alla klappar jag behöver köpa! drömma kan man ju alltid..

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0