dan före dopparedan

Tisdagen var en lat dag. jag och min vän beatrice åkte till västerljung vid 1 tiden på dagen.
Vi fick väl inte riktigt någonting vettigt gjort på hela dagen, men senare gjorde vi oss jul fina och hade ansiktsmask och hårinpackning. skönt var det!
Tacos gjorde vi också och det var smaskigt.
En strålande idé fick vi runt 10, vi skulle bygga en egen kälke!
Receptet är hemligt men den vart perfekt. Det finns väl en sak som hade varit bra.. om man hade kunnat styra den. men den fungerade ändå i banan vi skottat!
Sen insåg jag att snön är för djup för att man ska kunna göra fina snöänglar..
Jag sov i västerljung och det enda jag har gjort sen jag kom hem är att jag har klätt två julgranar och sovit. Det är tufft att vara tonåring!
Imorgon är det den stora dagen och jag undrar verkligen vad tomten gömmer under granen där nere. Mest eftersom att jag inte önskat mig någonting speciellt.. :)
GOD JUL MINA VÄNNER!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0