all night long

Det blev att åka hem till jonathan ett tag igår och sedan vidare till västerljung. Rasmus & co kom också dit, även hannis och rebban. Det vart en riktigt rolig kväll! Jag säger bara dratta på rumpan, naken chock och transvestit. Jag behöver väl inte säga så mycket mer än så. haha (:
Kvällen eller ja, natten avrundades runt halv fem. Men skönt sov jag iallfall!
På morgonen vart det god frukost  och seda att kolla lite på handbollen innan jag åkte hem.
Duschen kallade och nu är det inte helt fel att vara fräsh igen, egentligen onödigt eftersom jag ska spela två matcher senare idag. Först med d2 mot strängnäs och sedan direkt efter med d3 mot kolpanäs.. Satsar på två vinster, det ska inte vara så svårt!
Nu blir det att äta lite och packa i ordning och äta snart, sen åka upp lite tidigare för att se herrarna. Det kommer bli många timmar i hedeby. Jag kommer nog inte vara hemma förens efter halv elva.. kul..
PUSS

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0